dinsdag 7 juni 2011

Aan Frank.....


In dit blogje laat ik jullie m'n eerste verkochten schilderij zien. (uit de familie dan) Toe ik op hyves had gezet dat power flower 4 & 5 voor 4.500,00 euro was verkocht, kwamen daar heelveel reacties op. Sommige wisten niet dat ik kon schilderen en sommige daarvan vroegen of ik er een voor hun wilden maken. En toen heb ik voor de lol opgeschreven: wil er best 1 maken voor ieder maar wel voor 50.00 euro want daar kan ik dan ook weer doeken en verf van kopen. En Frank reageerden daar op hij zei: dat wil ik best doen maar de helf daarvan gaat naar KIKA. Prima en de volgende dag ben ik aan het werk gezet om iets in elkaar te vlansen. En het eind mag er zijn zie hier voor Frank van mij :
 Laterzzzzzz

4 opmerkingen:

  1. Hoi Fleur, wat heb je je blog mooi gemaakt zeg. Helemaal toppie!!!
    En wat zijn je schilderijen toch mooi zeg, én leuk dat je erbij schrijft
    Hoe je de inspiratie kreeg. nou ik lees dr volgende wel weer,
    dikke kus kanjer! !
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch nog gelukt om in te loggen.

    Dus dan ook de reactie nog even waar hij hoort.

    Ik ben blij dat je zoveel plezier beleeft aan het schilderen. Dat is belangrijker dan wat dan ook.

    Ik beleef in ieder geval heel veel plezier aan je schilderij die hier midden in de kamer hangt.

    Dikke knuffel uit Borculo,
    Frank.....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig schilderij Fleur!!!! Ik zou er ook wel zo een willen voor bij ons thuis in de hal.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Fleur,

    Zelfs na ruim een jaar lees ik dit blogje nog regelmatig.
    Ik wil je nu eigenlijk alleen erven laten weten dat je schilderijtje gaat verhuizen. Van de huiskamer gaat hij naar de kinderkamer. Nog even en mijn kleine Knabbel zal wakker worden en kijken naar dit schilderij.

    Ooit komt er een dag wanneer ik hem of haar zal vertellen over jou. En over hoe trots ik ben dat ik jou ken....

    BeantwoordenVerwijderen